Olen tyttö joka tuhlaa rahaa liikaa kenkiin, ei koskaan osaa käyttäytyä ja tupakoi liikaa.
Tyttö joka saattaa oksentaa jokaisen tekemäsi ruuan myös vastaisuudessa, ja odottaa ettei siitä loukkaannuta.
Ihminen, joka tahtoo kirjoittaa elämästään julkisesti, ehkä jostain hyvinkin narsistisestakin syystä.

Olen täynnä häiriöitä, jotka joskus näkyvät päällekin päin.
Olen häiriintynyt, sovinistinen ja ilkeä.
Nauran väärille asioille, usein niille jotka loukkaavat muita.
Itken harvoin, mutta sitäkin voimakkaammin ja vahvemmin.
Liian suorapuheinen ja liemessä siksi.
Ensivaikutelmia on minusta monenlaisia.
Olen hiljainen.
Puhun liikaa.
Kylmä.
Ilkeä.
Inhottava.
Herttainen.
Mukava.
Ystäväainesta.

Sopeutuvainen kuitenkin, ehkä hieman valikoiva ja kapeakatseinen, mutta silti minun on helppo viihtyä.
Kuitenkin lähtemätön tarve varastaa huomio, missä ikinä.
Päässä toisinaan hölskyviä keltaisia nesteitä, jotka eivät ole Jaffaa.
Sillointällöin kuitenkin syljen multaa ja katupölyä suustani, konttaan jaloissa ja yritän unohtaa että olen edes olemassa.

Tarvitsen tätä, ajatusten jakamista, elämäni verkkoon asettamista ja ihmisiä.